|
Post by TIGER GRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!! on Mar 14, 2006 7:00:07 GMT 10
"TIGER REX IS HOT" -Megan
Listen up everyone, I am playing soon and will lacerate all audience members with my beauty. Please attend, especially Forum members because you guys are my LIFE BLOOD. And If you dont turn up, You will be that.... literally.
p.s Si je vais à un site Web de traduction, je peux traduire d'autres langues et signaler alors ceux là-dessus des emplacements et me fait le sembler sophistiqué.
|
|
|
Post by vickijane on Mar 14, 2006 17:16:29 GMT 10
Mais je ne conviens pas, mon cheri Tigre! Bonne chance pour le ce soir dans la ruelle de Penny
|
|
|
Post by functionlord on Mar 15, 2006 0:40:24 GMT 10
Give it up tiger the pre season is almost over and you not even close to match fitness. Actually you may have hit your peak. So in that case put your head over it and stop standing outside the pack like a seagull waiting to be feed. Go get the hard ball tiger
|
|
|
Post by TIGER GRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!! on Mar 15, 2006 1:07:05 GMT 10
Cher Vicki, je vous massacrerai si vous venez à mon exécution, vous serai faible dans les genoux avec désir pour moi et ma musique. Vous frotterez mon costume de tigre et sentir la crainte de mes crocs et nous énormes naviguera dans la lumière du soleil rouge de teh dans le bonheur de la musique et du temps
|
|